امروزه سرویسهای بهداشتی منازل، دارای جایگاه خاصی در لوکس بودن دکوراسیون داخلی می‌باشند. از این رو برخی از سلیقه‌های خاص برای دیزاین سرویس‌های بهداشتی منازلشان از سازه‌های کلاسیک بهره می‌برند.

تصاویر روشویی کلاسیک تمام چوب پتینه طلایی

در طراحی این کابینت نمای کار آشپزخانه را به سالن اصلی متصل کردیم که باعث زیبایی و هماهنگی دکوراسیون شده و کاربری قابل توجه و سودمندی برای کاربر به وجود آمده است.

در تولید این کابینت از چوب بلوط کانادا بهره بردیم که این متریال ضامن زیبایی و استحکام کار می‌باشد. همچنین رنگ گردویی یکی از اصیل‌ترین رنگ‌های چوب می‌باشد که به این دلیل، هماهنگ سازی دکور با هر متریال از قبیل فلز و سنگ و شیشه امکان پذیر بوده و بقیه دکوراسیون سالن، سبک کلاسیک اصیل و جذابی را به وجود می‌آورد.

امکان طراحی و جایگذاری تاج، نما و سرستون های گل منبت در این کار محدودیت زیادی ندارد و می‌توان آن را با هر سلیقه و سبکی به کار برد. که این امر به شما این امکان را می‌دهد که دکور خاص سلیقه خود را داشته باشید و همیشه احساس خوب داشتن یک محصول فاخر و خاص همراهتان باشد.

تصاو یر کابینت کلاسیک تمام چوب گردویی

در ساخت این نوع کابینت، درب‌ها از چوب طبیعی ساخته شده و گل منبت و سر ستون‌ها معمولا از چوب طبیعی در نظر گرفته می‌شود. اما برای اقتصادی‌تر شدن پروژه می‌توان از سرستون‌های چوب مصنوعی استفاده کرد. همچنین رنگی که در این سبک به کار می‌رود معمولا از جنس پلی استر می‌باشد. که این رنگ جلوه دادن گره و نقش چوب گزینه مناسبی می‌باشد.

فرمولاسیون در رنگ آمیزی این سبک کار، در مجموعه ما انحصاری است. این امر متمایز کننده زیبایی، کیفیت و ماندگاری محصولات تولید شده توسط مجموعه ابونی در مقایسه با سایر مجریان کابینت کلاسیک می‌شود.

محصولات کلاسیک عمدتا با رنگ‌های پوششی و خود رنگ عرضه می‌شوند. در رنگ‌های پوششی سطح چوب با رنگ‌های سفید، کرم، نباتی، خاکستری، دودی پوشانده می‌شوند. اما نقش گره چوب دیده نمایان است که گاهی برای زیبایی بیشتر با پتینه کاری نقش این گره‌ها متمایز تر و زیباتر به نظر می‌رسند.
در کارهای خود رنگ، معمولا طرح و نقش چوب کاملا دیده می‌شوند و این رنگ‌ها به صورت طیفی از گردویی، فندقی، راش و انواع دیگر چوب خودنمایی می‌کند.

تصاویر کابینت کلاسیک تمام چوب سفید پتینه طلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *