نمونه کار کابینت ممبران

کابینت ممبران نوعی پوشش است که با پرس روکش PVC بر روی سطح یک طرفه MDF خام به دست می آید. ممبران های پی وی سی مورد استفاده در ساخت کابینت های ممبران، روکش‌های آنتی باکتریال و سالم مورد تایید سازمان بهداشت جهانی (WHO) هستند که حاوی مواد سرطان زا نیستند.

کابینت ممبران کجا استفاده می شود؟

کابینت های ممبران اغلب در زمینه های معماری و دکوراسیون به ویژه در کابینت آشپزخانه و حمام، میز تلویزیون استفاده می شود. اخیراً استفاده از آن در قفسه‌های کت، کاور کشوها و اتاق‌خواب‌ها رواج یافته است.

ویژگی‌های کابینت ممبران

کابینت‌های ممبران پس از پایان مراحل ساخت و نصب، ظاهری 3 بعدی پیدا می‌کنند که این از ویژگی‌های این نوع از کابینت محسوب می‌گردد. این ویژگی ظاهری زیبا را برای فضای مورد استفاده رقم می‌زند. متریال مورد استفاده در کابینت‌های ممبران حاوی باکتری و مضر مضر نیست. تمیز کردن آنها بسیار آسان است و یک انتخاب مناسب برای خانه و محل کار است. زیرا دارای عمر طولانی و و با دوام هستند.

روکش‌های PVC پرس شده بر روی کابینت ممبران یک تکه هستند. به همین دلیل دچار شکستگی و ترک نمی‌شوند. یک تکه بودن روکش پرس شده بر روی کابینت ممبران باعث می‌شود تا طرح روی روکش یکپارچه باقی بماند و از ایجاد دو یا چند طرح مختلف بر روی کابینت جلوگیری می‌شود.

کابینت‌های ممبران از نظر تنوع طرح و رنگ بسیار متنوع و قوی هستند. سبک‌ها، الگوها و مدل‌های مختلفی وجود دارد که با هر دکوراسیونی سازگار است. رنگ کابینت ممبران نیز نامحدود است، می تواند در هر تن رنگی تولید شود، نمودار رنگ کابینت ممبران راهنمای خوبی برای انتخاب خواهد بود.

نمونه کار کابینت

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *