نمونه کار کابینت کلاسیک چوبی

کابینت کلاسیک چوبی

در کابینت کلاسیک چوبی ترکیبی از چوب طبیعی برای درب ها و MDF با روکش طبیعی چوب برای بدنه و نمای کناری کابینت استفاده می‌شود و با توجه به نوع چوب استفاده شده در این نوع کابینت، جلوه‌های متفاوتی دارد. معمولا از چوب طبیعی بلوط، گردو، راش و افرا در این نوع کابینت استفاده می‌شود که البته این چوب‌ها باعث زیبایی منحصر به فرد در آشپزخانه می‌گردد.

بر خلاف کابینت‌های مدرن که ظاهری ساده دارند، کابینت‌های کلاسیک اصلا ساده نیستند. در این نوع کابینت از المان‌های بزرگ و برجسته بسیار استفاده می‌شود. انواع حکاکی، سرستون، منبت و معرق، برجسته سازی و گل‌های دکوراتیو مختلف در این سبک از کابینت استفاده می‌گردد تا در نهایت جلوه ای فاخر و سلطنتی پدید آید. این خصوصیات کابینت کلاسیک چوبی باعث می‌شود که از آنها تنها در آشپزخانه‌هایی که دارای فضای زیادی هستند استفاده شود و در آشپزخانه‌های کوچک به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

هر چند که این نوع کابینت‌ها همگی از چوب ساخته شده اند اما طراحی و سایر متریال و رنگ مورد استفاده در آنها با توجه به فضای آشپزخانه بسیار متفاوت خواهند بود.

تماس بگیرید

بعد از تماس با شماره های 09123179523 یا 02126139773 و دریافت مشاوره، کارشناسان ما تا پایان پروژه همراه شما خواهند بود

انعطاف پذیری چوب باعث می‌شود بتوان همان چیزی را ساخت که فرد به دنبال آن است. می‌توان انواع شکل و طرح را بر روی چوب پیاده کرد طوری که با دکوراسیون منزل شما سازگار باشد.

هر چند که دو چوب از یک نوع درخت (مانند بلوط) بافت‌های شبیه هم دارند، بافت‌های هر کدام از آنها منحصر به فرد بوده و مانند یک اثر انگشت به آن کابینت هویت می‌بخشد و حس زندگی در کابینت کلاسیک چوبی جاریست.

نمونه کار کابینت

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

و در پایان

پرسنل گروه ابونی چوب به دلیل ارائه کردن متریال، با کیفیت عالی قصد دارد یک رابطه بلند مدت با مشتریان ایجاد کند. مجموعه ابونی چوب برای تمام خدماتی که ارائه می دهد ضمانت دوازده ماهه در نظر گرفته است. پس با خیال راحت می توانید با شماره ی 09123179523 و یا 02126139773 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه ابونی استفاده نمایید و طرح مورد نظر خود را سفارش دهید و طراحی و دیزاین منازل و کسب و کار خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *