قیمت کابینت آشپزخانه

محاسبه قیمت نهایی کابینت می‌تواند بسیار متفاوت باشد. دلایل این امر می‌تواند سبک طراحی و انتخاب اکسسوری باشد. همچنین جنس بدنه، جنس و سبک درب‌ها و یراق استفاده شده مثل لولا و ریل کشو نیز در محاسبه قیمت نهایی نقش مهمی دارند. مهمترین فاکتور نهایی شدن قیمت، نحوه محاسبه متراژ و متعلقات جانبی آن مثل جنس تاج و پاخور و جنس صفحه رویه کابینت می‌باشد.

گروه ابونی در نظر دارد تا به صورت شفاف و جزء به جزء شما را در محاسبه قیمت نهایی همراهی کرده و منصفانه شما را به سمت انتخاب بهتر رهنمون سازد. جهت مشاوره و طراحی منتظر تماس هستیم.

تماس بگیرید

بعد از تماس با شماره های 09123179523 یا 02126139773 و دریافت مشاوره، کارشناسان ما تا پایان پروژه همراه شما خواهند بود

قیمت کابینت کلاسیک تمام چوب

امروزه کابینت تمام چوب در دسته بندی کالاهای لوکس و گران قیمت قرار می‌گیرد. علیرغم اینکه چوب طبیعی دارای مزایای زیادی مثل منحصر به فرد بودن، چگالی متراکم و زیبایی خاص می‌باشد اما منابعی محدود دارد و هزینه بالایی را شامل می‌شود تا به متریالی دکوراتیو تبدیل شود. از این رو قیمت تمام شده کابینت تمام چوب گرانقیمت بوده و منحصر به خاص پسندان می‌باشد. با این وجود از گذشته تا هم اکنون دکوراسیون چوب طبیعی جزء زیباترین و جذاب ترین گزینه ها بوده و همواره دارای روح صمیمیت و تداعی کننده جریان زندگی می‌باشد.

چوب بلوط بهترین جایگاه در ساخت کابینت‌های تمام چوب لوکس را دارا می‌باشد. دلیل این جایگاه این است که این چوب دارای گره و نقش طبیعی زیبا، بافت مستحکم و ابزار پذیر بوده و می‌توان حکاکی با کیفیت و زیبایی روی آن انجام داد.

کابینت تمام چوب بلوط در مقایسه با طرح‌های مشابه نظیر کلاسیک روکش چوب، کلاسیک ممبران و چوب‌های با کیفیت پایین تر، گرانقیمت می‌باشد. اما با در نظر گرفتن کیفیت، ماندگاری، زیبایی و کاربرد دکوراتیو در دکوراسیون داخلی دارای ارزش خرید بالا و سودمند می‌باشد.

قیمت کابینت کلاسیک روکش چوب

از موارد خرید به صرفه کابینت کلاسیک روکش چوب می‌باشد که نسبت به کابینت تمام چوب قیمت مناسب تری دارد و از لحاظ زیبایی نزدیک ترین نما به کابینت های تمام چوب را ارائه می‌دهد.

چوب طبیعی به کار رفته در این سبک کار، روکشی با ضخامت یک میلی متر بوده که به مراتب هزینه کمتری می‌توان برای آن در نظر گرفت.

حکاکی روی این کار با دستگاه CNC انجام می‌شود که این مورد نیز در قیمت تمام شده و سرعت انجام کار نسبت به کار تمام چوب که عمدتا با دست انجام می‌شود نقش ر رنگی دارد.

قیمت کابینت نئوکلاسیک

در محاسبه نهایی قیمت کابینت نئوکلاسیک، نوع MDF ی که برای ساخت درب‌ها و نماها به کار می‌رود از موارد تعیین کننده می‌باشد. همچنین رنگ پلی اورتان کیفیت پوشش دهی بالاتری دارد و نسبت به پلی استر و کیلر هزینه بالاتری دارد. در سبک کابینت نئوکلاسیک به دلیل ترکیب طرح مدرن و کلاسیک سادگی و زیبایی دوست داشتنی و کاری اصیل همراه با قیمتی مناسب را می‌توانید یکجا داشته باشید.

قیمت کابینت طرح انزو

کارهای سبک انزو به دلیل استفاده از حکاکی 3 بعدی، نیازمند MDF ضخیم 25 میلیمتری با کیفیت و دارای دانسیته بین 750 تا 850 می‌باشد تا بعد از حکاکی تاب برندارد. این نوع MDF نسبت به انواع معمولی که ضخامت و دانسیته پایین تری دارند، وارداتی و قیمت بالاتری دارند. همچنین رنگ به کار رفته در این سبک کار، رنگ پلی اورتان سوپر براق می‌باشد که این متریال نیز وارداتی بوده و هزینه بالایی را شامل می‌شود.

در مجموع با قیمتی که برای خرید این کار هزینه می‌کنید کار فوق العاده زیبا، کاربردی و بسیار بادوام و لوکس را برای داشتن دکوراسیون زیبا، خاص و دلنواز در اختیار خواهید داشت.

قیمت کابینت پلی اورتان

پلی اورتان رنگ با کیفیت و با پوشش دهی بالا و مقاوم در برابر ضربه‌ خش و رطوبت می‌باشد. این رنگ عمدتا در کابینت‌های نئوکلاسیک و طرح انزو استفاده می‌شود که به آن اشاره داشتیم.

قیمت کابینت کلاسیک ممبران

کابینت ممبران نمایی از کار کلاسیک محسوب می‌شود که به دلیل هزینه بالای کارهای کلاسیک اصیل، می‌تواند جایگزین این سبک کار برای مشتریانی که قصد ندارند هزینه زیادی برای داشتن این سبک را بپردازند گزینه مناسبی در نظر گرفته می‌شود.

جان کلام

خرید با قیمت مناسب، گزینه‌ای است که در عین زیبایی، کارایی و ماندگاری، حس خوب یک خرید ارزشمند را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مجموعه ابونی همواره در تلاش است تمام توان خود را به کار گیرد تا در راستای مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی گزینه مناسب از نظر انتخاب متریال روز، طرح کاربردی و محاسبه قیمت را به مشتریان گرامی ارائه نماید.
از ویژگی های مجموعه ما سرعت انجام کار در تحویل سفارش شما می‌باشد تا در زیبایی و جلوه دکوراسیون دلخواه منزلتان همراهتان باشیم.
بعد از تماس با شماره‌های 09123179523 یا 02126139773 و دریافت مشاوره، کارشناسان تا پایان پروژه همراه شما خواهند بود.

انبوه سازان محترم، رضایت و اعتماد شما را جلب خواهیم نمود. با ما تماس بگیرید.