نمونه کار کابینت کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک

همانطور که از نام این طرح از کابینت پیداست کابینت کلاسیک برگرفته از طراحی های اصیل و کهن کابینت می‌باشد. طراحی کابینت کلاسیک بعد از گذشت قرن‌ها، هنوز دارای شکوه و جلال است و با گذشت زمان، طرح های آن به روز شده است تا با نیازها، امکانات و طرح‌های دوران خود تطبیق پیدا کند.

به نظر شما کابینت کلاسیک چیست و یک کابینت آشپزخانه باید دارای چه المان هایی باشد تا جزء کابینت های دسته ی کلاسیک به حساب آید؟ با ما همراه باشید که در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم و چند مدل از نمونه کارهای کابینت کلاسیک را باهم میبینیم.

کابینت های آشپزخانه کلاسیک از نظر نوع متریال به سه دسته تقسیم می‌‎شوند:

کابینت کلاسیک چوبی محبوب‎‌ترین مدل کابینت کلاسیک می‌باشد که در اکثر آشپزخانه‌های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرید و در ساخت درب‌های آنها از چوب طبیعی درختان استفاده می‌شود.

کابینت کلاسیک روکش چوب جلوه‌ای زیبا شبیه به کابینت‌های چوبی دارند. با این تفاوت که در درب‌های آن به جای استفاده از چوب از روکش چوب استفاده می‌شود. روکش چوب‌های طبیعی بر روی MDF خام پرس شده و پس از آن با استفاده از دستگاه CNC طرح‌های زیبا بر روی آن حکاکی می‌شود.

کابینت کلاسیک ممبران نمایی از کابینت‌های کلاسیک اصیل را به آشپزخانه می‌دهند. هر چند که در ساخت آنها از هیچ چوب طبیعی استفاده نمی‌گردد. بلکه برای ساخت درب‌ها بعد از حکاکی طرح‌ها بر روی MDF خام، یک لایه روکش PVC بر روی آنها پرس می‌شود.

تماس بگیرید

بعد از تماس با شماره های 09123179523 یا 02126139773 و دریافت مشاوره، کارشناسان ما تا پایان پروژه همراه شما خواهند بود

کابینت کلاسیک چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست کابینت کلاسیک کابینتی است که طراحی آن مدرن نیست و در طراحی و ساخت آن از اصول کلاسیک که پیشینه و قدمت بالایی دارد استفاده می‌گردد. کابینت های کلاسیک چه ویژگی هایی دارند که باعث شده است جزء پر طرفدارترین کابینت های آشپزخانه محسوب شوند؟ و در انتخاب آن ها باید چه مواردی را در نظر گرفت؟

دکوراسیون کلاسیک سبکی فاخر و ارزشمند است که با وجود انواع طرح‌های مختلف در طراحی دکوراسیون، سبک کلاسیک دارای محبوبیت بالایی است.

کابینت آشپزخانه کلاسیک چوبی
کابینت آشپزخانه کلاسیک چوبی

طراحی کابینت کلاسیک اصلا ساده نیست و دارای حکاکی ها و المان‌‎های تزئینی زیادی بر روی بدنه‌ و درهای آن است که باعث می‌شود نمای این نوع کابینت‌ها اشرافی، سلطنتی و فاخر به نظر بیاید. شکل ظاهری کابینت کلاسیک مواردی از جمله برجسته‌سازی با منبت، حکاکی بر چوب، استفاده از سرستون‌های قرینه را شامل می‌شود. بهره‌مندی از معرق و دستگیره‌های کلاسیک و فاخر،صفحه کابینت سنگ طبیعی، رنگ های مات و مقاوم، کابینت‌های ویترینی، قفسه‌های عمیق و جادار از دیگر موارد رایج در کابینت کلاسیک می‌باشد.

بهترین رنگ کابینت کلاسیک

کابینت های کلاسیک امروزه در ترکیب رنگ های متنوعی با توجه به سلیقه و درخواست مشتری ساخته می شوند. برای انتخاب رنگ کابینت کلاسیک بهتر است به رنگ دیگر وسایل منزل خود و همچنین بزرگ یا کوچک بودن فضای آشپزخانه دقت نمایید، چرا که در آشپزخانه های کوچک از رنگ های روشن برای بزرگتر نشان دادن فضا استفاده می کنند.

با ما همراه باشید در ادامه به رایج ترین رنگ هایی که در کابینت های کلاسیک استفاده می شوند اشاره خواهیم کرد:

کابینت کلاسیک سفید

کابینت آشپزخانه کلاسیک با رنگ سفید طرفداران بسیاری دارد و همان طور که می دانید رنگ سفید باعث بزرگتر دیده شدن و دلباز نشان دادن فضای آشپزخانه می شود و در اکثر مواقع بقیه ی وسایل آشپزخانه نیز سفید رنگ هستند، پس در این شرایط رنگ سفید انتخاب عاقلانه ای خواهد بود.

کابینت کلاسیک سفید
کابینت آشپزخانه کلاسیگ به رنگ سفید

کابینت های کلاسیک جلوه و نمای بی نظیری دارند و زیبایی فضای آشپزخانه را دوچندان می کنند. برخی از افراد ترکیب رنگ های سفید و طلایی را برای حکاکی و طرح های کابینت های کلاسیک نیز انتخاب می کنند.

کابینت کلاسیک سفید طوسی

یکی از ترکیب های رنگی جدید و پر طرفدار کابینت های آشپزخانه کلاسیک که جلوه ای منحصر به فرد به فضای آشپزخانه می دهد، کابینت کلاسیک با رنگ سفید طوسی می باشد.
این نوع کابینت در هر فضایی که اجرا شود، نور بیشتری را بازتاب می دهد و آن را از نظر ابعاد بزرگتر و دلباز تر نشان می دهد.

اجرای کابینت های سفید طوسی در فضای آشپزخانه، جلوه ای بی نظیر و متفاوت به فضا می دهند که چشم هر بیننده ای را در نگاه اول به سوی خود جلب می کنند. علاوه بر این داشتن جزیره در این آشپزخانه ها بسیار کاربردی است که باعث زیبایی و جذابیت بیشتر دکوراسیون آشپزخانه می شود.

کابینت آشپزخانه سفید طوسی با داشتن جزیره
کابینت آشپزخانه سفید طوسی با داشتن جزیره

کابینت کلاسیک قهوه ای

کابینت آشپزخانه کلاسیک با رنگ قهوه ای با جلوه ی زیبای چوبی که دارد زیبایی بی نظیری را به فضای آشپزخانه که قلب خانه محسوب می شود، می بخشد.
استفاده از چوب طبیعی درختان در این نوع کابینت ها، باعث می شود علاوه بر اینکه دوام و ماندگاری زیادی داشته باشند، مانند سایر کابینت ها خیلی زود از مد نیفتند، زیرا رنگ چوب با طبیعت انسان سازگاری دارد و به راحتی دل افراد را نمی زند.

کابینت کلاسیک قهوه ای چوبی
کابینت کلاسیک با رنگ قهوه ای
کابینت کلاسیک چوبی

نمونه کار کابینت کلاسیک

در اینجا با ارائه ی مدل های کابینت کلاسیک به شما در انتخاب دکوراسیون مناسب آشپزخانه کمک می کنیم. پس برای مشاهده ی نمونه کارهای کابینت کلاسیک طراحی شده توسط مجموعه ابونی و به دست آوردن اطلاعات بیشتر راجع به هر کابینت، روی عکس هریک کلیک نمایید.

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

و در پایان

پرسنل گروه ابونی چوب به دلیل ارائه کردن متریال، با کیفیت عالی قصد دارد یک رابطه بلند مدت با مشتریان ایجاد کند. مجموعه ابونی چوب برای تمام خدماتی که ارائه می دهد ضمانت دوازده ماهه در نظر گرفته است. پس با خیال راحت می توانید با شماره ی 09123179523 و یا 02126139773 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه ابونی استفاده نمایید و طرح مورد نظر خود را سفارش دهید و طراحی و دیزاین منازل و کسب و کار خود را به ما بسپارید.

2 دیدگاه

  1. علی گفت:

    ممکن است کابینت های کلاسیک ساده تر ساخته شوند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *